Na projektech řeší…
- Nastavení strategie a očekávání pro celý projekt
- Komplexní návrh nového webu
- Vylepšení stávajícího webu a strategie CRO (conversion rate optimization)
- Všechny možné typy analýz
- Uživatelské testování a výzkum
- AB testování
- Školení nebo konzultace v oblasti UX
Pracoval pro…
- V Picards pro Hartmann Rico, Globus, Activu, TravelPortal, BlueStyle, NIC.cz, Aukro, Zoot, Delfín Travel, Delmas…
- V H1.cz pro Vodafone, Cetelem, Generali, AXA pojišťovnu, Electroworld, Mountfield, Hannibal…
- Jako freelancer pro Živnostenskou banku, Českomoravskou záruční a rozvojovou banku, OBI…
- A dávno dávno předtím jako velkej šéf pekárny, co vytvořil tyčinku Flint :-)
Pracím na hlavním e-shopu předcházely redesigny menších koncových e-shopů, na kterých jsme měli možnost si spolupráci se společností Picards vyzkoušet. Bez obav jsme si ji vybrali i pro redesign našeho největšího e-shopu. Hned v počátku se ukázalo, že tento projekt bude daleko náročnější, než byly předchozí, a to hlavně z důvodů velké variability našeho řešení a tudíž velkého množství objednacích scénářů. Michal ale všechny informace dokázal „nasát“ a vytvořit takové wireframy, které zefektivnily nakupování kancelářských potřeb pro všechny naše zákazníky. S výsledky práce Picards jsme nad míru spokojeni. Budou naší první volbou i v příštích webových projektech.
Některé Michalovy projekty
Navrhovali jsme nový e-shop iglobus.cz a pomáhali i se SEO a analytikou.
S Activou máme za sebou několik projektů, kromě řady e-shopů také návrh robustního B2B řešení.
Lékárně Hartmann jsme pomáhali s návrhy a optimalizací e-shopu a různých microsites.
Máme za sebou několik projektů - např. návrh nového B2C e-shopu nebo optimalizaci B2B aplikace.